Recenze (271)
Princ a pruďas (2011)
jeto cool je to originalni je to zabavne, co dodat proste fuck yeah
Správci osudu (2011)
Poslednich 20minut se dej trosku rozjel to predtim byla vata
Pařba v Bangkoku (2011)
Nicim neurazi, ale ani nejak moc nerozesmeje, jednicka byla mnoohem lepsi
Zkus mě rozesmát (2011)
vubec bych necekal ze se tehle komedie , na kterou mne mimochodem donutila koukat ma pritelkine budu takhle dobre bavit.
X-Men: První třída (2011)
Urcite jeden z tech lepsich kousku tohoto leta i kdyz na to jake to ma namakane recenze sem byl lehounce zklaman
Červená Karkulka (2011)
jako horor mi to vubec neprislo, spise jako pohdka, a vsak zajimave to bylo a finale celkem prekvapive, u mne prumerna podivana
Jsem číslo čtyři (2011)
prvni polovina se nesla v duchu, teanegerskych serialu, zrovna kdyz sem usinal tak se to konecne rozjelo, jenom skoda ze takove tempo jako poslednich 20 minut nemel celej film, podivana spise pro pubertacky
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 (2011)
no moje velka srdcovka ma svuj konec, a musim rict velice stylovy, jedina vec co mi tam moc nesedla byl ten happyand po 19letech, alejinak od zacatku az do konce rezba diky Yatesi
Kazatel (2011)
tohohle rezisera by meli postavit ke zdi a odstrelit, film je celkem koukatelny jenom kvuli kvalitnim hercum a hezkym kulisam postapokaliptyckeho sveta, ostatni je sracka a slatanina pro 12lete decka s iq pod 60
Život po životě (2010)
Eastwoodovy filmy maji proste dusi, trochu nechapu to nizke hodnoceni me se to moc libilo i slicka ukapla