Recenze (777)
Stvoření světa (1957)
Proč všichni dělají z Bible a Ježíše Krista takový drámo, když to může být takhle zábavná záležitost?! 95% - 5*****
Suďte je! (2008) (pořad)
Nechutná a nezáživná trapárna!!! 5% - Odpad!
Supernova (2000)
Dle zdejšího hodnocení jsem měl očekávat hodně slabé sci-fi. Ale viděl jsem solidně natočený film s banální zápletkou, solidními triky a vcelku povedenou atmosférou. Průměr, který potěší zejména žánrové fanoušky. 55% - 3***
Svět podle Prota (2001)
Pomalu plynoucí sci-fi snímek, který překvapivě nenudí. Navíc se strhujícím závěrem. Spacey hraje K-paxana výborně. Originální příběh a skvělá režie. 85% - 4****
Svět tajemných sil (1985) (seriál)
Nejmysterióznější seriálový pořad, jaký jsem kdy viděl. Nezapomenutelný byl především díl s "Yetim" alias Big footem. 100% - 5*****
S.W.A.T. - Jednotka rychlého nasazení (2003)
Nejnudnější film s mým oblíbencem Collinem Farrellem. M.Rodriguez je sice sexy, ale ani ona mě zde nebavila, tak jak jsem si představoval. 45% - 2**
Swordfish: Operace Hacker (2001)
Průměrný akční film s nadprůměrným hereckým obsazením. Speciální efekty jsou jak z první poloviny 90 let. Halle Berry si ale zaslouží za svoje kozičky a figuru jen to nejvyšší hodnocení!!! 60% - 3***
Šance (1992) (pořad)
Tohle byla prdel! :-) Pamatuju si, jak jsme doma některé triky chtěli taky umět a učili se to. Zvlášť jeden konkrétní příběh stojí za to, ale to tady radši psát nebudu ... :-D 75% - 4****
Šaráda (1990) (pořad)
Svého času byla Šaráda asi to nejzábavnější, co šlo v televizi vidět! Dnes je humor a divácká potřeba trochu jinde. 60% - 3**
Šepot (2007)
Místama nudný a v žánru ničím se nevymykající thriller. Serálový Sawyer se mi v podání Joshe Hollowaye líbil podstatně víc. Jediné plus tohoto filmu je, že jsem skutečně nečekal závěrečnou pointu... 55% - 3***