Recenze (3 333)
Giger's Alien (1979)
Láska a jiné závislosti (2010)
Od Eda Zwicka by som čakal niečo lepšie a predovšetkým iné, ale aj tento štýl mi od neho sadol. Dej je jednoduchý, priamočiary a celkom dosť dobrý, vtipy sú fakt vtipné, "erotické scény" majú gule, hudba príjemne ladí, Gyllenhaal je sympaťák, Ann je nádherná, nechýba chémia a mňa celý tento romanticko-komediálny-dramaticko chorý film vtiahol prekvapivo neskutočným spôsobom už od prvej minúty. 90% - 5*
Poslední mise (2004)
Ďalší zo Sedaloviek, ktoré stoja len na akcii, pretože všetko je tu tupé.Ale tento film zo Segalom je trošku špeciálny, po dlhšom čase za k Seagalovi pridal nový žáner - romantický.Čo je ešte príšernejšie.Je to stále dookola to isté ničím nezaujímavé, ani akcie nestoja za bohviečo.Proste Segal ide dolu vodou.Kde sú tie časy keď bol film tupý a dalo sa pozerať aspoň na akcie. 35% - 2*
Celebrity Deathmatch (1998) (seriál)
Zaujímavé čo ta amerika vymyslí :-) Mrknite aspoň na jeden diel. 70% - 3*
Nejpřísnější rodiče na světě (2008) (seriál)
Mňa to rozhodne nezaujalo a skôr som sa smial. 50% - 2*