Recenze (59)
Sabrina - mladá čarodějnice (1996) (seriál)
Chápem že tento žáner nikdy nebol najoceňovanejší, a bol zaraďovaný medzi prehnité teenagerské bezduché seriály o problémoch typu "Kde mám náušnicu?" a "On ju zbalil? No to snáď nie! ". Kedysi som to sledoval, to s odstupom času sa nato pozerám veľmy skepticky. Ale priznajme sa- kto by sa pozeral radšej na Hannu Montanu než na toto?
Hitman (2007)
Tohto filmu by som sa nedotkol ani desaťmetrovou tyčou, keby Agent 47 nebol moja obľúbená herná postava.
Bláznivá střela (1988)
Skvelá zábava. Plno zábavných vtipov pri ktorých sa naozaj dá zasmiať na rozdiel od niektorých dnešních komédii s umelým humorom. Lesie Nielsen v najlepšej forme !
Přežili jsme Ardeny (2003)
Film je nízkorozpočtový. Dosť zdĺhavých momentov ale nato celkom uspokojivé akčné scény, uspokojivý dramatický koniec a viac nič... Uspokojivý film.
Špinavej Joe (2001)
Na sobotňajšie ráno mi vyrozprávanie príbehu Joea Dirtyho padlo nanajvíš pohodlne aj napriek niekedy až maximálne nechutným vtipom.
Vesničko má středisková (1985)
"Pane doktore, vy ste se zase kochal".
Trhni si! (2006)
Toto sa komentovať nedá, toto sa musí vidieť. Vidieť Trhni si! a zomrieť. Pevne verím že na duši každého človeka to zanechá obrovský emocionálny zážitok.
Pravdivé lži (1994)
Jedna s rodinných klasík na ktoré sa dá pozerať stále a nikdy aj tak nenudia. Poctivá ukážka pravej Cameronovskej zábavy ktorá kombinuje perfektné akcie (po celý film) a skvelý humor na ktorom sa dá zasmiať určite aj viackrát. 2. najlepší Arnoldov film v réžii Jamesa Camerona.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Klasika.