Recenze (1 382)
Nedotknutelní (2011)
Komédia založená na politicky nekorektných vtipoch o telesne postihnutých. Rozosmiali ma asi tak trikrát viac než bežne takže výborné.
Neklid (2011)
Dvakrát som to skúsil a dvakrát som to predriemal. MI to Elvis A Anabelle pripomenulo. Aj som si želal taký zážitok ale nepodarilo sa. Ale v pohode. Neurazí. Mám rád túto atmosféru : " Ja som nezávislý film". To sa mojej dcére bude páčiť.
Konspirátor (2010)
Film je slabý. Ale ten príbeh!
Submarino (2010)
Kurva kedy sa u nás budú také dobré filmy točiť. Je to akademické, výchovné, ale dobre urobené, smutné, neurazí. Môže byť.
Den zrady (2011)
Celkom ma to bavilo, bol som v očakávaní, napätý. Pekne im to spolu hralo. Typický Clooneyho film s Clooneyim Mal by zmeniť psychoterapeuta alebo čo. Podľa mňa má naviac, len je priposratý, aby si neskazil imidž. Marisa Tomei akú peknú rolu si zahrala. Gosling s jedným výrazom už od Larsa a Bianky. Casting sa vydaril.
Omámení a zmatení (1993)
Uf! to bola jazda!
Akáty (2011)
Až tak pookrejem, keď vidím takýto film.
Slečna Drsňák 2: Ještě drsnější (2005)
Jak Bullock poslala King po kávu bolo gúd.
Musíme si promluvit o Kevinovi (2011)
Vyhnite sa tejto pičovine. Umelej,umelej,umelej. Jedine ak milujete Tildu Swinton.
Král z ostrova Bastøy (2010)
Tak ma to nudilo