Oblíbené filmy (10)
Avatar (2009)
Cameron je pořád král světa. Bez debat jeden z nejlepších filmů, co jsem zatím (a asi i na dlouho dopředu) viděl.
Transformers (2007)
Hvězdný prach (2007)
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Super. Piráti se vrátili na filmová plátna se vším všudy. Johny Depp pojal svého piráta jako zhulenou, opilou rockovou hvězdu a vyšlo mu to na 1 a Oscarovou nominaci. P.S: Dokoukejte film až do konce titulků. Je tam jedna pěkná scéna.
Notting Hill (1999)
S čerty nejsou žerty (1984)
Moje nejoblíbenější pohádka a nejlepší pohádka snad vůbec. Vtipná, pohádková. Dnes se už nic takového netočí, jaká škoda.
Temný rytíř povstal (2012)
Casino Royale (2006)
Jsem uchvácen. Jednoznačně nejlepší bondovka. Nemůžu se dočkat dalšího dílu. Tohle přesně bondovská série potřebovala. Přenos do reality, žádné Q hračičky, drsná akce (Bond nechodí pořád nažehlený), zkrátka akce jak má být. A přitom je to stále Bond... narozdíl od dalších dílů
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Tenhle film nemá prakticky chybu. Můžete ho sledovat i po desáté a stále vás nebude nudit. Nejlepší díl s Henry Jonsem Juniorem "Indianou".