Poslední recenze (2 742)
Detektivní příběh (1951)
Den na newyorské policejní stanici s pestrou směskou charakterů a dost paličatým hlavním hrdinou – Douglas je tu jednoznačně deviza, ale jeho postava se chová až moc jako blbeček, nemyslím jen dle dnešních měřítek (pak by to byla debilní výtka), ale snad i těch tehdejších. Škoda, že nepřišlo více na jeho Dirty Harry "zákon do vlastních rukou" přístup, než trapný žárlivý chování... A padne tu pár zábavně stupidních hlášek / komplimentů jako "Joy’s prettier than you, but you’re more beautiful", no ne, že bych se nudil.
Medvěd (2022) (seriál)
Po Succession nová stoprocentně vtahující TV show – excelentní po stránce budování napětí, intenzity a vyhrocených momentů jako velký řízený chaos (např. vánoční S02E06), ale i dokáže krásně zvolnit, zahrát na emoce a vykreslit hloubku jednotlivých postav (dánská S02E04). Takže oboje hřejivý a nervy drásající zážitek. V jádru je jak šílený svět gastronomie, tak proces hledání životní motivace, dealování se smutkem a depresí, rozbitý rodinný vztahy a stará traumata. S01 & S02: 85%
Hodiny zoufalství (1955)
Začíná to skvěle - nebohá rodina padne v rukojmí, hned potěší nezvykle nemytý a otrhaný Bogart v roli padoucha. Jenže postupně to tempo hodně upadá, děj je zbytečně natahovaný a člověk si přeje, aby to bylo vůči obětem přesvědčivě drsnější (což ale nejde přes tehdejší kodex).
Poslední deníček (10)
2023
Top 6 titulů:
Babylon, Succession S04, The Bear S02, The Covenant, Beef S01, Dream Scenario