Recenze (246)
Zmizelá (2014)
Říkám to pořád. Fincher je profesor, který nenechá ze scény koukat jediný přebytečný chlup. Vykreslení zápolení v manželství a stavu dnešních médií není tolik překvapující, ale sakra ten film je prostě absolutní kuřba. Chladná a cynická, ale precizní. A jako bonus jsem se u Finchera i nasmál, kdo to kdy viděl?!
Zátah 2 (2014)
Nejlepší vybíjená bez míče jakou znám ještě zbrutálněla a zvelkolepěla.
Zátah: Vykoupení (2011)
Nejlepší vybíjená bez míče jakou znám.
Přežijí jen milenci (2013)
JJ is back! Skoro se chce říct "typickej Džarmuš" od kamery, fantastický hudby po celkový tempo, který spousta současnejch zmlsanejch diváků přetrpí jen se skřípáním zubů, jestli vůbec. A ten humor, jéžiš ten humor…
Gravitace (2013)
Ultimátní nářez hlavně co se týče CGI a nádherných, ba přímo geniálních dlouhých záběrů bez jediného střihu, s atmosférou tak sugestivně vykreslenou, že jestli si z nervozity koušete nehty, tentokrát odejdete ohlodaný až na kost. Bezpochyby jeden z filmů roku.
Případ Kim Bok-Nam (2010)
Čekal jsem hodně a dostal ranec. O asijský kinematografii si můžete myslet cokoliv, ale je vážně fascinující.
Nespoutaný Django (2012)
Kventynovo špagety guilty pleasure western zasluhuje plnou palbu z pětiraňáku. Je to esence přesně toho co má sám majstr na dobrejch filmech rád – pestrá žánrová paleta, v tomhle případě přesně dávkovaná ve 165 minutách.
Hon (2012)
Zase jednou dílo bez příkras a kalkulů, při kterým srdce zaplesá a slabým povahám z těla i vyskočí. Doteď mám husí kůži.
Dredd (2012)
Nic jsem nečekal a taky jsem skoro nic nedostal. Když se ale zamyslím nad podobou komiksovýho Dredda, tak se na autory nemůžu úplně na*rat – on je to totiž celkem věrně převedenej výplach. Násilí v mnoha podobách, fet, ultra slo-mo, Christian Bale – teda vlastně Karl Urban co se snažil nasadit hlasovou polohu posledního Batmana, furt-sexy-a-ještě-k-tomu-antagonistka Lena Heady... Já jen že některý komiksy maj na plátně větší potenciál a jiný ne. A když ten šmejd nikdy nesundá helmu (páč s hlavou tvoří celek) a umí jen jeden a půl šklebu za hodinu a půl, tak mě to prostě nemůže nikdy úplně strhnout. Sem se jako vlk relativně nažral, ale seschlá koza škrábala v krku.
Patrola (2012)
První dojem – chemie mezi Gyllenhaalem a Peñou je jedna z těch co vídám málokdy. Těm dvěma bych uvěřil, že spolu makaj každej den, i kdyby hráli zametače ho*en Pepu s Lukinem. To jsem tedy vážně čuměl. A že se Ayer v policejní tématice zase hejbe jako ryba ve vodě je nad slunce jasný. Navíc obsazení těch vypatlanejch mexikánců sedlo jak p*del na hrnec, poněvadž jestli někdo působí jako skutečný členové gangu, tak jsou to oni. V South Central to musí bejt asi pekelnej kotel...