Recenze (30)
Až vyjde měsíc (2012)
Nezábavný ( až na pár mikro výjimek ), nezáživný, nezajímavý, nedotažený. Má to styl, známý ( a výborný ) tvářičky, ale to opravdu nestačí. Andersonův humor mi nejspíš zůstane navždy zapovězen.
Život se smrtí (2014) (seriál)
Narodit se můžeš, umřít musíš. Když jsem viděla první díl, tak jsem z toho byla lehce rozhozená, samozřejmě, Ale spíš z těch osudů, než z dokumentu. Smrt je přece přirozená součást života. Děkujeme :)
Nejbáječnější Karkulín na světě (1974)
Přes tohle můj osobní vlak nepojede.... Viděla jsem asi 35 minut a toho bastarda Karkulína jsem nezvládla. Něco tak bezcitnýho a arogantního jsem prostě a jednoduše nepřekousla. Neni to nijak špatně natočené, ale... nemůžu si k tomu najít ani minimálně lepší vztah.
Velká ryba (2003)
Burtonovský film, jak jen může být. Pohádkový, excentrický a přitom reálný. Jak správně řekl golfista - je to takový Burtonovský Forrest Gump,,,,,, = a s tím jednoznačně souhlasím.
Lidská stonožka (2009)
Six by měl postoupit ústavní léčbu a to tak, že okamžitě ! ........ Co se týká filmu, tak Laser je filmovej Mengele, jako poleno - akorát to dělá opačně, ale jinak jsou tam rozdíly naprosto nepatrný. Je ale fakt, že nápad lidský stonožky je skvělej. Jenom jsem si tak říkala, že pokud kterákoliv z těch dvou holek dostane rýmu, tak jsou v prdeli tak, jako tak..... Takže bylo to pěkný, ale bylo toho dost. Děkuji.
Mládeži nepřístupno (2013)
Marně přemejšlim, kdy naposled a jestli vůbec jsem takovou hovadinu viděla ! :D Vim, že už si to nikdy dobrovolně nepustim, ale rozhodně budu ráda vzpomínat na několik scén včetně a hlavně s Chloë Grace Moretz :D Nicméně si myslim, že pro milovníky Scary Movie to bude film number one. Enjoy...
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Květulililinka !!!! :D Jsem sama mile překvapená, jak moc mě tahle pohádka stále a pořád baví ! :) Víc se v tom nešťourám - neni důvod.
Český lev 2013 (2014) (pořad)
Hořící keř mě ( zjevně, jako jedinou :D ) potěšil a to byl asi i jedinej důvod, proč jsem se dívala do konce... jinak se tam mlátila bída s nouzí o první místo. Kde jsou ty doby, kdy to mělo vtip, svižnost a eleganci ?
Farmář hledá ženu SK (2010) (pořad)
Jedna hvězda musí bejt za to, že už naštěstí nejsme Československem a při sledování takových exotů jsem za to šťastnější s každým dílem víc a víc ... Haleluja !
Mazalové (2014) (seriál)
Umělej smích nechápu ( ale to vlastně nikdy, když to 100% humor postrádá )... Sitcom ? Pro koho ?! A ten obézní chlapec s trojkama prsama tomu taky dvakrát na hodnotě nepřidává...