Poslední recenze (39)
Maniak (2012)
Elája s komplexem z jeho věčně nadržený matky, halucinacema a nutkavejma násilnickejma potřebama ve filmu, kde jen obměňuje svý oběti a celý se to tak nějak plazí právě v tomhle duchu.Co se mi moc líbilo, bylo natočení aka POV a super detailní záběry na skalpace, etc.
Pod vlivem lásky (2008)
Love story jak bič, perverzní, lákavý, trochu zlý, prostě top!
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Super! Takhle by měly vypadat všechny romantický filmy.