Recenze (65)
Taboo - Episode 1 (2017) (epizoda)
Hmmm, tak tohle je hodně boží a Hardy vážně válí.....
Rychle a zběsile 7 (2015)
Špatný to neni, nechá se na to koukat a možná se na to nechá koukat i podruhé. Je ovšem velká škoda, že připomíná Mizery, což by nebylo špatný kdyby šlo o Mizery, jenže nejde, je to Rychle a zběsile a já bych chtěl vidět ilegální závody, tak jak to začalo, proto se z toho stal fenomén.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Mazec jako prase, starý známý tváře a vůbec všechno, bylo to fakt skvělý, nemám co dodat :) Jeden z nejlepších filmů SW.
The Grand Tour (2016) (pořad)
Celou 1:11 jsem se smál jako zamilovaná puberťačka a dost možná jsem se na tu chvilku stal zamilovanou puberťačkou. Bylo to úžasný, bylo to srandovní a taky jsme se konečně dočkali onoho vytouženého srovnání LaFerrari, McLaren a Porsche. Čekání se vyplatilo :)
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Mel uměl vždycky natočit poutavý filmy, vždycky byly ojedinělý, ale chyběl mu krůček, aby se dostal mezi elitu, teď ten krůček udělal a nejen krůček. Je to mistrovská filmařina, Mel odvedl opravdu skvělou práci. Obsazení se povedlo na výbornou, vedle několika ostřílených herců se tu objevil ne tolik známý Andrew Garfield a nikoho lepšího, snad ani obsadit nešlo. Začátek je možná trochu utahanej, ale dá vám to prostor na sblížení s hlavním hrdinou a pochopení jeho hodnot života. Oproti tomu konec filmu je našlapaná akce u které Vám bude partnerka zarývat nehty do stehen a vy partnerce bude tisknout stehno, tak silně, že kdyby byl film o pár minut delší, určitě by jí ta noha odumřela. A věřte mi, že pokud nejste sériový vrah, který nemá žadný city, krásně si pobulíte. :) Mel je zpátky a v lepší formě, než kdy dřív.
Malé královny krásy (2009) (pořad)
Když jsem zřel tuto temnou stranu, hodně jsem doufal, že je to jenom blbej vtip. Bože, jak jsem se mýlil, dosud jsem neviděl show, která by byla tak bizarní. Zakomplexované, tlusté mámy nuly nutí svoje děti předvádět všelijaké kostýmy a taneční kreace aneb děvkou ve 3 letech snadno a rychle. Zůstává mi nad tim rozum stát. Vůbec nechápu chlapa, jak tohle může doma dopustit. Ať žije Tom Hanks.
Bright Falls (2010) (seriál)
Pokud máte rádi Alana Wakea, bude se Vám to líbit :) Já to hltal jak jsem jen mohl, zrovna jsem měl dohráno a potřeboval jsem ještě trošku toho Alana a jak se zdá už se kuchtí i druhý díl Alana Wakea :)
Božský Evan (2007)
Neskutečná blbost, takovouhle trapáckou komedii natočí jen Amíci. Měli by radši donutit J.J. Abramse aby mi konečně natočil Half-Life, no to je fuk. Normálně bych to asi ani nekomentoval, ale co proboha podstrčili Morganu Freemanovi aby v takový sračce hrál, to vážně nechápu. A za Morgana jsou ty dvě hvězdičky. Ámen.
Temný případ - Série 2 (2015) (série)
Varování! tento koment může a bude obsahovat spojlery. Na začátek se asi sluší říct, že pokud se díváte na první sérii a hned potom si pustíte druhou, budete nejspíš trošku zklamáni, dost možná víc, než trošku, což by vůči seriálu nebylo moc fér. Doporučuji Vám dát si alespoň měsíc pauzu a pak se pustit do druhé série. Ještě, než se do toho pustíme, chtěl bych říct, že tenhle seriál má úžasnou schopnost a to schopnost, ukázat co herci vlastně dokážou. V první řadě neskutečně zářil Woody a Matthew. To co tam oba předvedly bylo naprosto neskutečný, A druhá řada? Velcoro v podání Colina? To byla prostě absolutní bomba, věřil jsem mu všechno co dělal a to do té míry, že jsem cítil i jeho pocity, jak má strach z toho, že přijde o syna, že celý ten případ je jen vymyšlená fraška někým hodně nahoře jen proto, aby využily nepohodlný poldy ve svůj prospěch a pak se jich zbavily. Možná ještě větším překvapením pro mě byl Vince Vaughn, kterého jsem doteď považoval za blba, který umí hrát akorát trapáky v pitomejch tuctovejch komediích. Tady se to změnilo, dokonce natolik, že jsem ho začal obdivovat, hrál to opravdu parádně a jeho konec mě trošku rozesmutněl. Rachel McAdams, která měla dvě úchylky, velký ptáky a nože, hrála řekl bych trošku nevýrazně, ale moc hezky nevýrazně a krásně to zapadlo do celýho pozadí seriálu. Taylor Kitch alias Woodrough mi byl velkým trnem v oku a hodně mi tam vadil, což se naštěstí koncem série zdárně vyřešilo, ale taky musím říct, že při druhém shlédnutí už tomu tak nebylo, nějak jsem si k němu taky našel cestu a jeho herecký výkon byl taktéž fenomenální. Co se týče celého serálu, je to stejně vleklé jako série první, je to stejně skvělé a konec dost možná i trošku dramatičtější, než konec první série. Rozhodně se mi to moc líbilo a doufám, že Pizzolato se vrátí alespoň ještě se dvěma řadami True Detective a píšu True Detective, protože nechápu kterej vocas přeložil True Detective jako Temný případ. Asi jsem se rozkecal nebo rozepsal víc, než jsem chtěl, ale šlo mi to tak nějak samo a nedokázal jsem to zastavit, takže chápu, že tu moji slátaninu nebude nikdo číst. Čest Vaší práci.
Byl jednou jeden film: Přelet nad kukaččím hnízdem (2011) (TV film)
Pokud máte rádi film Přelet nad kukaččím hnízdem, bude se Vám líbit i tenhle dokument, vždycky je velká zábava podívat se za oponu, obzvlášť po tak dlouhé době. Zamrzelo mě pouze to, že se Jack Nicolson nezúčastnil natáčení dokumentu, jeho pohled mě opravdu zajímal.