Recenze (64)
Podivní (2010)
4* - konečně nějakej koukatelnej horor
Pan Dokonalý (2009)
Naprosto zbytečně natočej film
Po životě (2009)
od hereckého obsazení jsem teda očekávala víc, nemůžu si pomoct, ale přišlo mi to hrozně zahraný
Čarodějky (1998) (seriál)
prostě jsem to jako malá žrala :)
Ratatouille (2007)
stručně řečeno: Jsem okouzlena :)
Nine (2009)
nuda nad nudu, naprostý souhlas s Galadriel
Glee (2009) (seriál)
Koukám na to fakt jen kvůli písničkám, jinak je to kýč na kýč, všechno příšerně přehnaný...
Zkouška (2009)
Námět dobrej, ale herecké výkony mě opravdu za prvé neoslnily zadruhé nepřesvědčily
To byl zítra flám (2010)
sice docela stupído film, ale i tak sem se celkem dost nasmála proto 3 hvězdy :)
Randy Jackson uvádí: Nejlepší Americká Dance Crew (2008) (pořad)
Každou sezonu naprosto vynikající jedinečné skupiny tanečníků, opravdu velká zábava i emoce, baví mě to neustále a když si člověk vezme český taneční skupiny, který většinou trénujou choreografii tak rok, tak je to opravdu velkej rozdíl :)