Recenze (270)
Návrat do budoucnosti II (1989)
70%
Jackie Brown (1997)
Předvídatelný průměr s několika skvělými scénami v podání Roberta De Nira.
Návrat do budoucnosti (1985)
Vidím to stejně jako POMO, kdybych to hodnotil v době vzniku, pravděpodobně by to bylo za 5*
Apokalypsa (1979)
To, co bylo hlavní myšlenkou filmu - hrůzy a strasti války ve Vietnamu a co dokáží udělat s člověkem, se povedlo na jedničku. Musím se přiznat, že jsem o filmu ještě dlouho přemýšlel. Délka mi vůbec nevadila, obzvlášť když to točil Coppola a měl k ruce hvězdné obsazení, ale co mi vadilo byly úplně nesmyslné a přehnané scény, které kdyby se vystříhly mohlo se jednat o jeden z nejlepších válečných filmů vůbec. Tím myslím například dobíjení určitého místa kvůli surfování, nebo americkou základnu, kde si každý dělá co chce a není tam velitel. Tohle prostě nedokážu překousnout.
Rocky Balboa (2006)
Upřímně si myslím, že pan Stallone měl vynechat "pětku" a místo ní nechat toto. Rozhodně parádní rozlučení s fenomenálním boxerem.
Temný rytíř povstal (2012)
Většina toho, co bych zde napsal, tu už je a tak jen dodám: Skvělé! Skvělé! Skvělé! Jen toho Robina si mohli odpustit.
Saltová (2010)
Klasická americká ptákovina se zajímavým nápadem. 50%
Wanted (2008)
No, vlastně proč ne? Nejdříve se mi do shlédnutí moc nechtělo, ale když jsem se k tomu konečně odhodlal, byl jsem přijemně překvapen. Není to žádná extra bomba, ale je to zábavné, efektivní a akční. Taková oddechovka na večer.
Troja (2004)
S původní předlohou to moc společného nemá. Některé záběry (hlavně na Brada Pitta, hledícího do dáli) jsou opravdu směšné. Zato bojové scény jsou velice slušné a kdyby to něměla být Troja, tak bych byl i spokojený. Takto je to o trošku lepší průměr.
Rocky (1976)
Tak tohle je hodně velká paráda.