Recenze (270)
Papíry (2012)
Pěkné!
Amazing Spider-Man (2012)
Podle mě ne tak špatné, ale téměř ve všech ohledech horší než Raimiho dílo. Hlavní hrdina je trochu buzík, lidé ve mestě jsou typicky američtí, ještěrka ujde a Emma Stone je dobrá. Režie, scénář, hudba, ani jedno mě moc neoslovilo. To je asi všechno..60%
Pí a jeho život (2012)
Tolik nominací na Oscara mě po shlédnutí docela udivuje. Je to sice pěkně natočený a zábavný snímek, který je veselý i smutný a určitě neurazí, ale rozhodně mi nevyrazil dech, ani žádnou hlubokou stopu ve mně nezanechal. 80%
Sedm psychopatů (2012)
Nechybělo moc a dal bych 5*. Opravdu povedené.
Nespoutaný Django (2012)
Super film, u kterého mi však vadí jakási naivnost. Ta lehoučce prostupuje celým filmem a podle mě ubírá na kvalitě. Jinak samozřejmě excelující Waltz a DiCaprio, klasické krvavé Tarantinovy přestřelky a skvělá režie.
Matrix Reloaded (2003)
Po skvělé jedničkce, přichází dvojka, ketrá mě jaksi tolik neoslovila. Co se týká akce, je to superskvělé, ale dost tomu chybí jakási významější dějová linie. Reloaded je podle mě trošku zbytečný díl, no uvidíme, co ukáže trojka.
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
Tohle není žádnej Kmotr, ale spíš Avengers převlečení do obleků. Je to akční pecka, dějová linie sice není moc promyšlená, ale o to tu skoro ani nejde. Slabších 5*
Underworld: Vzpoura Lycanů (2009)
Podle mě lepší než jednička, ale na 4* to asi nemá.
Rambo: První krev (1982)
Zde nejde jen o tu skvělou akci, ale (a to hlavně ke konci) nutí k zamyšlení o hrůzách a šílenostech válek a jejich dopadu na lidi, kteří se jich přímo ůčastnili. Pro mě 100%
Miláček (2012)
To nejlepší na Miláčkovi je samozřejmě předloha. Ale i toto zpracování je dost slušné. Pravda, v roli "lovce" žen měl být někdo lepší, přesto mi nakonec Pattison zas tolik nevadil. 75%