Recenze (135)
Zóna zájmu (2023)
Velice kvalitní snímek, nenudil jsem se ani vteřinu.
Abigail (2024)
Masterpiece.
Dnes zemřeš! (2005)
Vyloženě kvalitní počin.
Noční koupání (2024)
To vymyslel někdo, kdo loknul chlór při garden party ne?
Marvels (2023)
1 * za Brie Larson. Nemám rád prázdné filmy, které jsou jen výplň pro feministky. SPOILER: kdyby captain Marvel třeba napadlo to dementní slunce promítnout, tak ani nevznikne zbytečná hoňba za náramky. Totální slátanina. L. Jackson připomíná v akčních scénách Palpatina, kdy nedělá absolutně nic tyvole. Sorry Marvele nekoukám na seriály takže vím kulové o tom co je to za program hvězdné brány v atmosféře, kočky narozené jeden den hned ví koho vysát ale nepolknout a taky netuším kdo je ta ta profesorka Marvel a Beast na konci chtěnej asi jako angína v létě. Dobrou
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
No, tak to vzniklo.
Enola Holmesová 2 (2022)
Jaké to překvapení, že slečna Brownová, rádoby herečka natočí takový shit. Krásné podupání žen k odpadu
Enola Holmesová (2020)
Jaké to překvapení, že slečna Brownová, rádoby herečka natočí takový shit. Krásné podupání žen k odpadu
8 MM (1999)
Masterpiece.
On se bojí (2023)
Jsem rád, že A. Aster nezklamal a natočil další kvalitní snímek.