Oblíbené filmy (10)
Revizoři (2003)
Maďaři válej! Do metra v Budapešti se musim někdy podívat
Život je krásný (1997)
životních příběhů na pozadí války je mnoho ale tohle je prostě geniálně unikátní.
Bullittův případ (1968)
Klasika
Ztraceno v překladu (2003)
Krásný příběh, úžasní herci, nádherná závěrečná píseň
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Pravej KULT
Pianista (2002)
Velmi velmi silný příběh a Broďák je prostě borec
Forrest Gump (1994)
Ultraklaďas a ultraštěstí
Bezstarostná jízda (1969)
born to be wild
Kmotr II (1974)
Kmotr !!
Drive (2011)
Hned se stal jedním z mých nejoblíbenějších filmů, je tam všechno jak má být. Tajemný hlavní hrdina, nějaká hezká žena, auta a hlavně ten soundtrack !!