Recenze (23)
Divočina (2006)
Pro Damiela a všchny co tu píšou že Divočina kopíruje Madagaskar....--> Divočina se začala točit dávno před tím než Madagaskar, akorát tvůrci Madagaskaru si trošku více pohli - tvrdí tvůrci Divočiny:-) Jinak je fakt že pro dospělého to je nuda s předvídatelným dějem, pro děti trošku drastické... nebo jak to říct...
Doba ledová 2: Obleva (2006)
4* jen kvuli ceskemu dabingu ktery je totalne o nicem, mozna az to uvidim v originale tak 5...:-)
Temné vody (2005)
Az moc podobne hororu KRUH, ale to uz tu myslim nekdo napsal. Celkem nuda:(
Góóól! (2005)
Reklama na fotbal a na Newcastle, pohádka pro dospělé. Jenom škoda že ten film neexistoval když mi bylo 8, to jsem se koukal na Rockyho Balbou a do deviti jsem mlatill do pytle:)
Obchodník se smrtí (2005)
Jako bych cetl knizku, chvilema az neuveritelne - jak to v tom byznysu funguje. U toho filmu bych vydrzel i dalsi dve hodiny, kdyby byl delsi. Jen nevim - opravdu existuje nevyhnutelne zlo? Uz v uvodnich titulkach vas zamrazi, jak si kulka najde cestu od tovarny az k svemu cily.
Hrdina proti své vůli (1992)
Typický film na sobotní odpoledne. Neurazí nenadchne, ale je to spíš taková pohádka
Statečné srdce (1995)
Válečný film jak má být, klidně se na něj podívám i popáté...
Valiant (2005)
Z animovaných filmů takový ... průměr. Je fakt že děj se vám po chvilce vypaří z hlavy...
Columbo - Labutí píseň (1974) (epizoda)
Pointa je tentokrát super - i když trošku víc nereálná než jindy...
Julie na cestě domů (2002)
První polovina filmu myslím nenechá suché oko u nikoho, když ale začala ta druhá - jako by druhý děj filmu - byla to šílená nuda. A ten konec? O čem ten film vlastně byl? Koukal jsem se do konce jen proto že jsem byl zvědavej jak to skončí, no - škoda že jsem neusnul...