Recenze (3 457)
Nezapomeň na mě (2010)
Pattinson dokázal, že je výborný herec (a ne pouze nabělená loutka z Twilightu). K tomu si připište velice inteligentní scénář a dialogy, duševně rozervanou atmosféru a překvapivý mrazivý závěr. Obrovské překvapení. "Gandhi said that whatever you do in life will be insignificant. But it's very important that you do it. I tend to agree with the first part."
Panenky (1987)
Já myslím, že by se spíše mohlo hovořit o žánru horor / komedie. A kupodivu k roku natočení (1987), nemyslím si, že by v tom nebyl úmysl. Tvůrci chtěli očividně do tohoto snímku vložit i lehce zábavnou rovinu, což se jim podařilo. Ústřední "vražedná" dvojice důchodců je výborně vybraná, ostatně jakožto i zbytek obsazení, v čele s okatou Carrie Lorraine. Animace panenek a hraček jsou povedené, teď už zbývá si s nimi jen hrát.. :)
Zaříkávač koní (1998)
Pozvolna vyprávěný dramatický příběh o neštěstí dívky Grace (hraje ji třináctiletá Scarlett Johansson) při vyjížďce na koních se svou kamarádkou a následném vypořádáváním se s traumaty (jak dívky, tak koně). A pomoci může jedině Robert Redford, který však zamotá hlavu matce Grace (Kristin Scott Thomas), čímž se žánr drama pozvolna přesune do romantické roviny.
Grinch (2000)
Rozhodně to není pohádka pro české děti. Vlastně ani nevím, zda to je pohádka.. Každopádně to je místy neskutečně stupidní a nudné - a místy trefné a neotravně poučné. Co se hodnocení týče - musím zvolit střední cestu. Palec nahoru za výborné masky a Jima Carreyho, který si roli očividně užíval.
Chata v horách (2012)
Mělo to našlápnuto ke kvalitnímu cross-žánrovému hororu. Ta přebujelá a okázalá originalita, které si autoři byli vědomi, bohužel však nebyla zcela využita. :( I přes ty potoky krve a zajímavý vizuál příšer/duší/zombies to zkrátka do sebe všechno nezaklaplo. Nejvíc mi to snad připomnělo Cube. "Good work, zombie arm."
Od soumraku do úsvitu (1996)
Rodriguez a posádka jeho filmu jedou!!!
Pidilidi (1997)
Bože, to já se za ty tvůrce a zkrachovalé herce někdy tak stydím..
Jedna ruka netleská (2003)
Trojan s Macháčkem, Taclíkem a Dlouhým tento film povýšili na jiný level.
xXx (2002)
Já se těšil na výplach mozku, ale že to bude taková blbost, až to vtipné nebude - to jsem nečekal. :/
X-Men 2 (2003)
Velice povedené pokračování téhle "party". :)