Recenze (3 457)
X-Men (2000)
Jackman je prostě kickass chlapák.
Utopenec na útěku (1998)
Takový neutrální pokus o parodii za využití Leslieho Nielsena.
Po čem ženy touží (2000)
Prostě.. mně se to nelíbilo, protože mi to přišlo stupidní.
Údolí stínů (2002)
Příliš megalomanské.. a přepatosované..
Vodonoš (1998)
Sandler opravdu v ráži..
Wasabi (2001)
Byl jsem na tom v kině v létě po několika pivech.. a docela se mi to líbilo. :)
Fantom Paříže (2001)
Trochu podivný film. Co to vlastně bylo?
Vanilkové nebe (2001)
Naprostá šílenost, kterou prostě miluju.
Valentine (2001)
Klasický slasher, který však není ani zábavný.
Univerzální voják: Zpět v akci (1999)
Návrat se nezdařil. :P