Recenze (166)
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Tohle už je bohužel slabý odvar prvního dílu. Jak už to bohužel u pokračování, která se točí desetiletí po prvních dílech. Trošku vykrádačka, málo nového. Jenom několik momentů pro zasmátí. Snad nebude trojka. A pokud jo, tak to aby se Bolek pořádně snažil něco kloudného a zajímavého vymyslet.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Povedený restart. Ale film je přílišná "kopie" předchozích dílů. Chtělo to alespoň něco trošku více originálního a nebát se. Snad bude další díl povedenější.
Zoolander No. 2 (2016)
Ano, film je naprostá hovadina. Ale po dlouhé době jsem se alespoň pořádně nasmál. Takže přízemní humor a pro někoho nuda, ale pro mně celkem v pohodě film.
Temný případ - Série 2 (2015) (série)
Přes z mého pohledu pomalý a zdlouhavý začátek se série rozjela zajímavým směrem. Přibylo akce, napětí, počet vystřelených kulek a mrtvých.
Temný případ - Všechno k zemi (2015) (epizoda)
Konečně nějaká dobrá epizoda z 2. série. :)
Jízlivě tvůj (2013) (seriál)
Výborná přehlídka hereckých výkonů, zajímavých zápletek. Dokonalá souhra. Je škoda, že seriál má jenom 2 série.
Jak přežít single (2016)
Komedie pro relax. Ničím výjimečná, ničím nezklamala. Bohužel hlavní hrdinka místy až protivná a totálně naivní, což mne úplně vytáčelo. Úroveň filmu držela Rebel Wilson, která to aspoň dokázala rozjet.
Philomena (2013)
No. Film byl velmi dobrý ale ten konec nás teda pěkně naštval. A ta zarytost hlavní postavy nás pak začala až skoro otravovat.
Čarovný les (2014)
Dovedu si představit daleko lépe strávené 2 hodiny než při tomhle filmu. Na mě to bylo už moc zamotané. Do "šťastného konce" to bylo celkem koukatelné (ale průměrné), ale potom to byl doslova pohřeb filmu do hlubin temného lesa, kam nikdo nepřijde.
Konečně doma (2015)
Další z řady povedených animáků, který má ale daleko k dokonalosti. To ale nezmanená, že bych se nudil. Naopak. Celý film táhne Jim Parsons jak hlavní hrdina a musím říct, že výborně. Má pro hlavního hrdinu úplně ideální hlas.