Recenze (10)
Dots (1940)
obraz a zvuková stopa kreslené na celuloidový pas...
Rubber (2010)
5 for no reason.....and gaspard auge.
Poezie (2010)
keby bolo sedadlo v kine pohodlnejsie vedela by som na tu pani pozerat aj desat hodin.
El calambre (2009)
v zivote som nevidela ludi takto hromadne odchadzat z kina...
Napoleon Dynamit (2004)
Freakin idiot! Gosh!!
A Clockwork Orgy (1995)
hyzdič.
Planet of the Babes (2001)
strikej si na svou simpanzici. radsej to ani nebudem hodnotit....
Interstate 60 (2002)
,,celu noc si nespal, to je nadhera...." :D
Sněhová kalamita (2000)
iggy pop :)