Recenze (1 241)
Vincent musí zemřít (2023)
Tak sakra, proč musí ten Vincent vlastně zemřít? Tahle otázka mě napadala dobrou půlku filmu. Jednoduchý odpovědi se tady nenabízí, ale děj je promyšlenej a napínavější než většina hororů. Rozhodně moc příjemný překvápko.
Sleeping Dogs (2024)
Russel ty filmy furt ještě utáhne sám, ale už se u toho zadejchává, puclík jeden kulatej.
Dalva (2022)
Zajímavej přírůstek do kategorie následků zneužívání. Dětská hlavní hrdinka to zahrála skvěle, bez ní by film nefungoval. Nevím jestli je dobře, že to bylo celý pojatý takovým lehkým nádechem, protože to bylo na úkor napětí. Kdybych se u toho nerval s českým dabingem, šel bych asi vejš.
Radikální metoda (2023)
I přes věsmes sympatický postavy a odlehčený téma, to moc věrohodně nepůsobilo a ten konec, to byla amerika hadr.
Duna: Část druhá (2024)
Netřeba psát další komentáře, dvojka si udržela kvalitu jedničky a Bardem je nejlepší.
Jít krást koně (2019)
Pomalej filmeček, kdy hlavní postavy dohání půl století pohřbené staré vzpomínky a pocit viny. A je tam všechno co patří do Skandinávie. Borovice, sníh, srub a Stellan Skarsgärd. Pro diváka sice nedojde k žádnýmu dramatickýmu závěru, ale strašně dobře se na film koukalo.
Hranice (2023)
Jako každej, mám na uprchlíky svůj letitej názor. Ale budu-li hodnotit film samotnej, tak musím uznat, že Agnieszka Holland je takovej profík, že mě tímhle filmem docela rozsekala.
50 kroků k sebevraždě (2020)
U mě tenhle film naráží na rozdíl pohledu dospělého a teenegera. Tudíž nerozumím tomu, že někteří mladí lidi nemají žádný zábrany odejít z tohohle světa. Výzvy Modré velryby prej před pár lety opravdy existovaly, dnes nejspíš existují jiný praštěný výzvy, ale co, když si někdo myslí, že bude díky nim jinej...Je to smutnej film, ke konci až hodně smutnej, i dobře zahranej, ale zůstanu u třech pecek.
Sborovna (2023)
Výborný psychologický drama o krádeži na školní půdě, i když o tu krádež nakonec vůbec nejde. Je to spíš o překrucování pravdy, takže vás film akorát nasere.
Chudáčci (2023)
Tři pecky s vodřenejma ušima. Pro mě jsou tyhle přebarvený pohádky utrpení svatýho Šebestiána.