Oblíbené filmy (10)
Hvězdný prach (2007)
Film, který mě okouzlil ze všech možných stran. Děj, napětí, akce, humor, romantika, hudba,... - všechno krásné, sedící, nic nepřehnané. Co se týče herců, tak ani k jednomu nemám žádnou výhradu - film zahráli skvěle (nejlepší scéna - Robert De Niro v šatech na lodi, kde ho přistihne princ Septimus, u této scény jsem málem umřel smíchy :-D :-) ). Jinak k filmu nemám co dodat...prostě magic. :-)
Zootropolis: Město zvířat (2016)
Avatar (2009)
Nádherný film, který podle mě si rozhodně zaslouží titul Nejlepší film roku 2009. James Cameron nám ukázal, jak lidé mohou být "ti škodní vetřelci" a mimozemšťané zase obětmi. Jinak film také velmi poukazuje na naší historii. Např. když přištěhovalci obsadili Ameriku a obsadili domov indiánů. Dále na boje Ameriky s východními zeměmi kvůli ropě. Ani chvíli jsem se nenudil a film mě velmi dojal. Proto dávám jednoznačně 5 hvězd. :-)
Shrek 2 (2004)
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Jeden z mých nejoblíbenějších dobrodružných filmů. :-) Tenhle film mi hodně přirostl k srdci svým dobrodružným dějem, sympatickými herci, humorem i akčností. Tvůrci udělali hodně dobře, že původní Cestou kolem světa za 80 dní se pouze inspirovali a vytvořili v podstatě nový děj, který podle mě není vůbec špatný, ale naopak v několika ohledech i lepší, než původní verze (krapet výstřední Fogg, bojovný Passepartout, hlavní ženská postava, která tu má konečně pořádný charakter). Bych si to neodpustil, kdybych dal méně, jak plný počet. :-)