Recenze (39)
Harper (1966)
Připomíná to film noir, akorát barevný... Bohužel super hlášky a skvělého Newmana přebíjí zmatený děj, zdlouhavost a to, jak často dostane hlavní hrdina nakládačku. 70%
Asterix dobývá Ameriku (1994)
Asi jsem měla tu smůlu, že se mi podařilo minulý týden přečíst komiks, kerý byl předlohou téhle napodobenině. Na začátku jsem zajásala, protože se film komiksu věrně držel, ale pak se to celé nějak zkazilo. Divné písničky, zbytečné vycpávky, změněná jména některých postav... a co tam dělala Pocahontas? Kdyby to mělo jen půl hodiny, tak bych dala minimálně o dvě hvězdičky víc...
Poslední mohykán (1947)
Tento skvost donedávna zcela unikal mé pozornosti. Skvělé hlášky, úžasný Marvan i ostatní herci, parádní scénky (instalace obrazu apod.), dokonalé konspirace ostatních členů rodiny k dosažení svého. Mé hodnocení sráží pouze část v cirkuse a blázinci, kteréžto na mě byly až moc crazy:) 85%
Úsměvem ke štěstí (2007)
Zcela náhodou jsem objevila tento klenot, který vyhrál jako krátkometrážní film mezinárodní filmový festival. Při sledování tohoto dílka mi neustále narůstal širší a širší úsměv na rtech, až už to víc snad ani nešlo. Na konci jsem měla v očích slzy radosti, což už se mi u sledování čehokoli dlouho nestalo. Úplně strašně moc mě mrzí, že je teď půlnoc a všichni v baráku spí a já jim o tom nemůžu hned říct, tak to říkám aspoň vám:) A říkám si, že by teď na konci roku bylo krásným předsevzetím do roku nového, aspoň jednou denně vyvolat na něčí tváři úsměv. Mějte se a hlavně: SMĚJTE SE! Ke shlédnutí zde: http://www.youtube.com/watch?v=Cbk980jV7Ao
Vánoce naruby (2004)
No, teda... čekala jsem víc. Námět dobrý, ale tvůrci to přehnali s gagy a trapnostmi, které nemám ráda u všech amerických crazy komedií. Škoda, docela jsem se těšila. Dávám * navíc za Curtisovou, Aykroyda a Allena.
Mamma Mia! (2008)
Milý, pohodový, prosluněný, rozezpívaný filmík, který nenadchne, ale ani neurazí. Předvídatelný, trochu pokulhávající příběh, který je ale odehrán mými oblíbenými herci s velkým nadšením a nasazením (myslím, že se u tohoto díla fakt dobře pobavili). Navíc celý film provází staré dobré písničky od Abby, které herci překvapivě dobře (i když ne vždy dokonale) sami zpívají a divák se k nim s chutí přidává. Prostě pohodový nenáročný film na letní večer či na dobu předvánoční.
Plechový panáček (1988)
Tin Toy je dalším úžasným dílkem od Pixaru s parádní animací neživých hraček a trochu pokulhávající animací živého batolete (což je pochopitelné vzhledem ke stáří filmu), které bylo zobrazeno jako děsivý ničitel a požírač hraček. Napínavé s hezkou pointou. Ke shlédnutí zde: http://www.youtube.com/watch?v=jT0Q9N1QtL0
Le Déjeuner du chat (1895)
Krmení mlsné kočky malou dívčinou. Ke shlédnutí zde: http://www.youtube.com/watch?v=g1ysm75bfvc&NR=1
Enfants annamites ramassant des sapèques devant la Pagode des Dames (1901)
Docela zvláštní pohled na tehdejší dobročinnost. Působí to docela depresivně. Ke shlédnutí zde: http://www.youtube.com/watch?v=WH5NZo8Mm0M&NR=1
Les Forgerons (1895)
Ta bílá košile a kravata mě fakt dostala :)