Recenze (43)
Komplic (2007)
V pulce jsem to vypnul. Nuda.
Mlha (2007)
Nebylo to spatny, ale i kdyz je to v globalu jedna velka vykradacka za sebou a delka by se mohla zkratit, nebyla to zas tak spatna podivana. Jen jsem cekal o neco vic no... 70%
Tahle země není pro starý (2007)
Chvilemi zajimava atmosfera, ale po case uz trochu roztahany. Klidne to mohlo mit o pul hodky min.
30 dní dlouhá noc (2007)
Namet zajimavy, zacatek taky, ale zhruba od poloviny filmu se pro me film stal nehoraznou kravinou, kterou jsem dokoukal jen z donuceni. Skoda, potencial byl.
Karate tiger 2: Zuřící blesk (1987)
Z dnesniho pohledu dospeleho divaka totalni kravina, ale tenhle snimek a jemu podobne jsem jako kluk nehorazne zral. Videokazeta, na ktery jsem to mel (hned za prvnim dilem) byla v nasem videu tolikrat, ze uz si ji to video snad pamatuje i bez jejiho vlozeni :)
Nula od nuly pojde (2006)
Dobra cerna komedie s kvalitnim hereckym obsazenim. Opet si musim zanadavat na system hodnoceni na CSFD, protoze 4* jsou moc 3* zase malo :-) Zkratka 70%
Saw 4 (2007)
Proboha kdy uz si tvurci uvedomi, ze prvni dil neprekonaji a ze zvyseni brutality nove divaky nenalaka. Saw 4 je scenaristicka hruznost s par zajimavymi momenty a ubohym radoby zajimavym koncem. Je sice hezky, ze jsme se dozvedeli, proc je Jigsaw takovej previt, ale kdyby si to pani scenaristi nechali od cesty, usetril bych hodku a pul.
Křižovatka smrti 3 - Tentokráte v Paříži (2007)
Klasickej Jackie Chan - scenar uplne o nicem, ale s nekolika vybornymi hlody. Jako film na jedno pokoukani v pohode. 50%
Já, legenda (2007)
Napad bez pochyby zajimaci, prvni pulhodinka taktez, bohuzel zbytek atmosferu jaksi postrada a dostavi se nuda. Skoda, cekal jsem vic.
Sunshine (2007)
První polovina je naprosto skvělá a téměř bezchybná sci-fi jízda s parádními efekty. Druhá je bohužel až nehorázná kopie Horizontu událostí, navíc s trochu divným koncem, ale co, pořád se na to kouká skvěle.