Oblíbené filmy (10)
Já, legenda (2007)
Pořád a pořád dokola, na tento film můžu koukat každý měsíc a neohraje se mi. Žádný klasický happy end, dobrý příběh a skvělý herec v hlavní roli. Will Smith prostě zahraje vše skvěle, snad i kdyby se nesnažil. I slzičkka mi ukápla (a nejen jedna, mezi námi ;D).
Donnie Darko (2001)
28 days, 6 hours 42 minutes 12 seconds. Perfektní psycho(logický) film. Jake je přesně ten pravý herec na ztvárnění inteligentního a trochu jiného hlavního hrdiny, který nemá až tak klasické problémy jako jeho spolužáci. Skvělý soundtrack dark atmosféru jen podtrhuje, stejně jako výborná "zápletka". Pokud máte špatný dojem z filmu, bude to tím, že jste ho nepochopili, doporučuji tlačítko replay. They made me do it.
Parfém: Příběh vraha (2006)
Film se zatraceně dobrým nápadem a zápletkou. Dovolím si říct že tomuhle filmu prakticky nic nechybí a Tom Tykwer už podle mě výš nikdy nedosáhne. Úplně každého diváka to asi nenadchne ale co člověk, to jiná chuť. I tak si tenhle film ale musí od každého zasloužit jen chválu. A pokud dá tady někdo méně než tři hvězdičky, tak už to není kritik, ale idiot.
Strážci - Watchmen (2009)
Skvělý filmovo-komixový počin. Úžasné zpracování, skvělá atmosféra, efekty, herecké výkony, zajímavý scénář. Aneb i člověku zcela nezasvěcenému do komixového světa se bude snímek maximálně líbit. Pro mě tento film nemá v jeho kategorii jinou konkurenci než tu s názvem X-Men a ani ta ho nepřeková v takové míře. Zack je prostě režisér s velkým R.
X-Men: První třída (2011)
Aneb jak to celé začalo. A začalo to velice slibně! Nejlepší(nejvtipnější) moment z filmu rozhodně tradiční hláška "Go fuck youself!" pana Jackmana. Co se týká toho zbytku, má to spád, má to pořádný děj, efekty a stále je to neokoukané. Z- zážitek a zábava. Hodně jsem váhala jestli dát plný počet, ale nakonec jsem se rozhodla, že to počká, až se podívám z novu a napadne mě více výstižných slov (plných chvály, samozřejmě).
Avengers (2012)
Perfektní kinozážitek. Sál buď napjatě sledoval dění, nebo umíral smíchy při jedné z hlášek. Film co má snad všechno. Iron Man a Hulk perfektně baví publikum(a Hulk to Lokimu perfektně nandá), záporák dobře funguje a Kapitán nám zůstává stále ten samý dobráček (suchar) a tak si v tomhle filmu moc sympatií nezíská. I přes značné množství hlavních postav má ale pro sebe každý spoustu místa a žádný hrdina nestojí vzadu, čehož se asi dost lidí bálo. Když jsem sledovala válku v polorozbitém městě, vzpomněla jsem si na Loňské Transformery 3 a v hlavě sem se usmívala, jak tomuhle nesahají ani po kotníky. Prostě skvěle odvedená práce. Samuel L. Jackson tomu dodává tu správnou šťávu.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Po dlouhé době přišel film, jehož úspěšnost nezávisí na počtu prdelí a koz, které se objeví na plátně. Přišel příběh s myšlenkou a srdcem, na tolik sympatický že si mě získal už v prvních chvílích. Stillerova nejlepší role, kterou si mě naprosto udobřil a tímto mu odpouštím jeho veškeré přihlouplé xichty. Odteď je to podržtužka, který posbíral koule (teda odvahu) a něco se svým životem udělal. Příběh tak neskutečný až si člověk přeje, aby to byla pravda.
Nespoutaný Django (2012)
Nový Tarantino? Kdo si tohle může nechat ujít... Já se nebojím a bez výčitek říkám, že nepočítaje Sin City mě tenhle Django z celé Tarantinovy tvorby oslovil nejvíce. Masterpiece. Tarrantino se toho zase nebál a udělal z toho výjimečný kousek. Humor a krev. I love the way you die boy. Perfektní obsazení (viz Mr. DiCaprio, kterému šla role na míru a působil mimořádně slizce, kam se Titanic hrabe) a ještě víc perfektní hudba. Tohle při žádné 3D ptákovině nezažijete, tak zvedněte zadky a padejte do kina.
Zrození Planety opic (2011)
Plný počet, nezklamalo! Skvělé zpracování, o scénáři se ani nemusíme zmiňovat. Jeden z nejlepších kinozážitků tohoto roku, jednoznačně.
Očista: Anarchie (2014)
Nesla jsem si stejné očekávání, jako když jsem mířila do kina na první Očistu. Tentokrát mě však tvůrci nezklamali. Ulice, krev, špína, masky, lidský odpad, zbohatlíci a naprostá šílenost. A to vše v jednom zasazené do dobře vytvořeného fungujícího příběhu, který má tentokrát nějaké to srdce a dokonce i koule, protože to není jenom o ošklivém klukovi a zakrváceném černochovi. Ne, tentokrát očistíte svoje duše pořádně. Bless America, a nation reborn. Tahle Amerika se mi líbí.