Oblíbené filmy (10)
Ples upírů (1967)
Toto je klasika. Polanskému film jednoducho vyšiel. Film dotvára aj vhodne zvolená hudba.
Briliantová ruka (1968)
Túto klasiku som videl dávno, potom dlho nič a prednedávnom zase. Výborný film, síce v ňom cítiť "triedneho nepriateľa", ale tu mi to nevadí. Aj Jurij Nikulin aj Andrej Mironov skvele excelujú. Slávnu pieseň O zajacoch som počul nedávno i v dance úprave. Inak ako za päť sa nedá
Vetřelec (1979)
Jednotka bola z Votrelcov najlepšia. Takú uveriteľnú atmosféru pred tým nemal žiadny sci-fi film. Triky na vysokej úrovni. Aj po hororovej stránke na jednotku.
Mrtvý vesmír (2008)
Veľmi stručne, paráda!
Jáma a kyvadlo (1961)
Raz dávno, pradávno to dávali v TV. Pmätám ako hrozne som sa bál. Keď začala domnelá mŕtva volať na svoho manžela jeho meno, asi by sa vo mne krvi nedorezal. Teraz keď som si to pozrel, ktorýkoľvek večerníček má v sebe viac násilia a krvi. Ale pozrel som si to rád.
Zpátky na frontě (2008)
Teno film ma dostal. Partia vykrádačov artefaktov z 2.sv.vojny sa omylom dostáva do jej diania. Veľmi dobre vypracované scény, poňatie vojny bez zbytočnej propagandy, niekedy až príliš rustikálne, dobrá dynamika deja. Filmu ťažko možno čosi vytknúť.
Resident Evil: Rozklad (2008)
Mám rád animované horory. Je pravda, že samotná animácia sa niekedy nepodarí, ale toto nie je ten prípad.
Resident Evil (2002)
Dávam päťku, prvý REsident Evil mal dobrý nápad, veľmi dobre spracované, zombí neamli chyby, Mila a jej parťaci rovnako tak.
Černočerná tma (2000)
Za nápad, za výtvarné spracovanie, za slušné tempo. Vin Diesel dobre zapadol. Výborný sci-fi horor.
Tajemství hradu v Karpatech (1981)
Obdobne ako u "Adely" ani tu sa nedá ísť pod 5. A myslím, že ho mám o čosti radšej ako "Adelu". Strašáničko a rázna horalská mluva