Recenze (241)
Přepadení z hlubin (2008) (TV film)
Bohužel NUDA jako hrom.
Nevyřízené účty (2007)
Mě se ten film líbil a mám ho docela ráda, fakt.
Sherlock (2010) (seriál)
Výborně udělaný seriál, pro mě velké překvapení. Pro mě velká škoda, že zatím BBC natočila jen 3 díly, určitě bych uvítala příběhů více. Oba herci podali skvělý výkon a sedělo mi i přenesení Sherlocka do dnešní moderní doby.
Zdrojový kód (2011)
Výborný film, který byl napínavý od začátku až do konce.
Cesta samuraje (2010)
Čekala jsem víc, ale dostala se mi celkem průměrná akčňárna o chlápkovi, ve kterém se nenadále hnulo svědomí a odešel hledat klid na divokém západě. Škoda toho průměrného závěru, který nepřináší nic nového. Lepších 50%.
Jsem číslo čtyři (2011)
Docela jsem se těšila, jelikož trailer vypadal docela dobře a minulý film D.J. Carusa se mi líbil. Bohužel se mi ale dostal film vhodný spíše pro mladší publikum, než pro nás dospělejší, kteří již máme střední školu za sebou. Z akčňárny, kterou jsem očekávala se mi tak dostalo jen pár soust, k tomu všemu ještě obalené typickými problémy teenagera s láskou a školou. Všichni mladí hrdinové (až na pár vyjímek) byli tak nějak cool a blonďatí a ten závěr, hm. Škoda, takto to je jenom rychlá jednohubka, na kterou se snadno zapomene.
Dostaňte agenta Smarta (2008)
Fakt jsem se dobře bavila, než u typově podobných komedií. Tady navíc byla i dobrá a vtipná akce.
Smrtící parazit (2009)
Nezáživné a nudné, navíc s nesympatickými hlavními hrdiny. Hrdinka se sice snažila chovat rozumně, všechno ale zkazil hloupý scénář.
Most do země Terabithia (2007)
Líbilo se mi to
Probuzení tmy (2007)
Na sobotní večer to docela ušlo, chvílemi jsem se i bavila.