Recenze (241)
Lovec policajtů (2001)
Jedna z posledních dobrých Seagalovek.
Vertical Limit (2000)
Vysokohorský adrenalinový nášup se sympáťákem Chrisem O´Donnellem. Bil Paxton tentokráte v roli pěknýho slizouna.
Lara Croft - Tomb Raider: Kolébka života (2003)
Nudné, jediným pozitivem je soundtrack od Alana Silvestriho.
Sběratel kostí (1999)
O hodně slabší než knižní předloha od Jefferyho Deavera.
Troja (2004)
Pozitivem filmu je obsazení Erica Bany do role Hectora, bohužel Brad Pitt jako Achiles mě zklamal (všechno se navíc točí jen kolem něho a ostatní tak nemají dost prostoru, no jo je to hvězda), Orlando Bloom jakožto Paris je fakt špatný tah castingu (tenkrát tu roli dostal zřejmě proto, že byl ještě slavný z Pána Prstenů). Za zmínku dále stojí souboj mezi Pittem a Banou (Achiles a Hector) a velkolepé filmové efekty.
Inkoustové srdce (2008)
Knihu jsem sice nečetla. ale film se mi líbí a dobře se trefil do mého diváckého vkusu.
Mumie se vrací (2001)
První díl byl nadprůměrný, bohužel druhý díl spadá do kategorie ne zrovna zdařených pokračování. Navíc mi opět potvrdil rčení většiny pokračování, že více je někdy méně.
Šest dní, sedm nocí (1998)
Lehčí nadprůměrná komedie, ve které je radost sledovat komediální jiskření mezi Fordem a Anne Heche. Alespoň pro mě jedna z komedií, na kterou se ráda dívám znova.
Život (2009) (seriál)
BBC zase potvrdila, že je královnou mezi dokumenty. Úžasné záběry přírody, krásná hudba od George Fentona. Prostě zase jeden přírodovědecký skvost.
Kontraband (1998)
Jedna z lepších VanDammovek, místy i trochu vtipná.