Recenze (100)
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
hodnotím po pozretí pilotu
Pařba na třetí (2013)
zbytočný part - za Casha a prelet padákom **
Melancholie (2011)
Tá jedna hviezda za to, že som to vydržal pozerať a neskapíňal pri tom častejšie ako hlavná hrdinka.
Momo (2012) (studentský film)
môj prvý komentár v tejto pakárni po dvoch rokoch: Dal som ti ***** Teino. Dobré to je.
13 (2010)
60%
Zbytečná krutost (1984)
Od trojhviezdičkových znalcov tu čítam o slabých chvíľkach, no nenašiel som žiadne. 85%
Život pod vodou (2004)
82%
Pařba ve Vegas (2009)
všetkých 5 len za scenár
Adaptace (2002)
Nechcem písať o zbraniach, rozdvojených osobnostiach, milostných pletkách, nechcem písať ani o sebe ani o naháňačkách áut. Chcem písať len o kvetinách... ale medzi tým sa tam celkom nebadane vyskytnú autonaháňačky, moja maličkosť, milostné pletky. rozdvojené osobnosti, zbrane a možno príde i Malkovich. 86%
Da Ali G Show (2000) (seriál)
K.U.L.T.