Recenze (186)
Planeta Krull (1983)
Od začátku vše jasné, nuda.
Tak neváhej a toč! (1995) (pořad)
V době vysílání mě něco i bavilo, dneska s internetem by to nemělo smysl.
Runway party (1996) (pořad)
Tohle bylo naprosto otřesný, když na to koukám teď, nedivím se, že jsem byl takový tele :D Ať žijou podobné pořady!
Česká soda (1993) (seriál)
Čas od času si nějaký kus pustím jen tak pro forma. Třeba když plánuju takú malú oslávičku...
Černý Tulipán (1964)
Dodneška na sebe s bráchou pískáme každej svoji půlku..
Šance (1992) (pořad)
Časem to šlo dolů, ovšem Dejdar pobavit uměl.
Asterix a Kleopatra (1968)
Asi mi uškodilo, že na tři díly koukám za sebou. Vtipné, pohodové, ale na pět to nevydá.
Zobani (1993) (TV film)
Vojín Banýr dostal balík!
Pretty Woman (1990)
Nevtipná komedie s minimem světlých okamžiků. Jelikož jsem v zajetí předsudků, kurva v hlavní roli mi prostě nevoní.
Modrá laguna (1980)
Co blbnete, vždyť je to naprostá bomba!