Recenze (10)
Da Vinciho démoni (2013) (seriál)
Po shlédnutí prvních dvou dílů jsem si říkala, co na tom může lidi bavit tak moc, že o tom básní. Ale kvůli tomu, že se to odehrává ve Florencii a já Florencii a obecně renesanci miluju, jsem tomu dala šanci a řekla si, že shlédnu alespoň 5 dílů. A neskončila jsem u pěti dílů, zkoukla jsem celou sérii a doslova jsem ji hltala. Poté nastalo to neslastné období čekání na další sérii, ale musím říct, že se vyplatilo. Druhá série je trošku jiná, je potrhlá, tmavější, rafinovanější a rozhodně stojí za to. Stejně jako celý seriál.
Off the Map (2001) (koncert)
Na Slane Castle to nemá, ale i tak je to děsně fajn. Líbí se mi punkovější image celé kapely. A Sir Psycho Sexy v nejlepší verzi, jakou kdy zahráli.
Red Hot Chili Peppers: A Dutch Connection (2007) (TV film)
Nejlepší dokument o Red Hot Chili Peppers. Líbí se mi, že je to točeno v různých letech, takže si člověk projde téměř všemi členy kapely. Samozřejmě nejčastěji se objevuje formace Anthony, Flea, Chad a John, který tam má dost sólových výstupů, například jeho heroinové interview z roku 1994 (nevím to jistě). Řekla bych, že Johnovy party jsou asi nejlepší, protože z nich nejvíc sálá ta atmosféra devadesátých let a drog. Doporučuji to shlédnout, je to super.
The Line (2009) (seriál)
Po prvních dvou dílech jsem byla nadšená, je to celkem zajímavá dějová linka. S dalšími díly kvalita padala, ale není to žádná hrůza.
Krásky od krav (2006) (TV film)
Kdyby tu bylo něco jako mínus 5 hvězdiček. Tento skvost by si je zasloužil.
Hannah Montana (2009)
Děsivé. Musela jsem si to pustit 2x, protože jsem si poprvé myslela, že jsem u toho usnula a tenhle "film" se mi jen zdál. ** za docela fajn písničky, v čele s "The Climb". Miley Cyrus má hezký hlas, ale neoplývá nějakým velkým hereckým talentem.
Selena Gomez & The Scene - Love You Like A Love Song (2011) (hudební videoklip)
Takový zvláštní videoklip. Mně osobně sedí perfektně a opravdu se mi líbí. Písnička je sice chytlavá, ale pro mě nic moc. Ale pokud mám hodnotit klip tak u mě 5 hvězdiček.
Selena Gomez: Come & Get It (2013) (hudební videoklip)
Písnička nic moc, ale pokud mám hodnotit klip, tak pět hvězdiček z pěti.
Legendy z Dogtownu (2005)
Můj nejoblíbenější film. Nemám vůbec co vytknout. Naprosto mě unáší do doby, kdy Venice Beach vládli přesně tihle týpci. Má to super příběh, dobré konce i špatné konce a vlastně všechno co já očekávám od filmu má tenhle.
The Pretty Reckless: My Medicine (2012) (hudební videoklip)
Parádní klip s parádní muzikou. Není co dodat.