Poslední recenze (15)
V zajetí démonů (2013)
Sláva - po delší době jsem se opět bála! :) Náskok a průběh filmu je zdařilý - kolikrát je lepší se bát toho, co vlastně pořádně nevidime, ale cítime, že je "to" mezi námi. Pozdější scény s vymítáním jsou již také klasické..ale ok, pěkně provedeno. Výprava celého filmu a hudba = rozhodně palec nahoru!
Saw 3 (2006)
Další ze série "her" nezklamala. Návaznost na původní díly je opět parádní. Divák je napnutý a opět očekává, jak si náš ,pán her Jigsaw, zatahá za nitky nových loutek.
Saw 2 (2005)
Zajímavé sledování různých povah vícero lidí, kteří by měli spolu spolupracovat. Některé záběry jsou drsnější, ale ještě zvládnutelné. Návaznost na původní díl - paráda. Práce policie a pátraní po vrahovi Jigsaw - slušný! :)