Recenze (5)
Pan Auťák a templáři (2023)
Ťažko hodnotiť niečo čo som nedokázal dopozerať...čoby riadne rozpozerať. To trápenie bolo od začiatku priveľké. Je to tragický film čo sa týka spracovania a autor pána Tragáčika (Auťáka) by toto veľmi ťažko rozdýchaval.Du blejt velebnosti.
Amores perros - Láska je kurva (2000)
Trochu preceňovaný film. Je to zaujímavé, ale chýba tomu šťava, alebo trošku korenia. Je to ako nedovarená polievka.
Devs (2020) (seriál)
Premárnená šanca urobiť z dobrého námetu kvalitný materiál. Mali z toho spraviť 90 minútový film a bolo by to možno záživnejšie. Takto je to roztečené ako brazílska telenovela. Kopec balastu, čo sa tvári ako silné myšlienky. Nuda. Prvé tri diely vás navnadia na super zážitok a zbytok to zabije nudou. Škoda, malo to potenciál.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Chýbala tomu šťava. Prvá polovička nuda, sem tam prerušovaná trochou akcie. Zbytočné mudrovanie nad nesmrteľnosťou chrústa a sentiment na každom rohu, len čo sa v zábere objavila Leia alebo Luke. Mladá Rey sa snaží, ale celý film sama neutiahne. Sedmička bola oveľa lepšie zvládnutá. Na osmičku teda rýchlo zabudnime a poďme ďalej. A lumíci skrížení s vtákom? To akože vážne Disney?
Like.Share.Follow (2017)
Dosť nuda, milý záver 😉 zaujímavé, že v roku 2016/17 robili reklamu na v podstate mŕtvu platformu Windows mobile/ phone.