Poslední recenze (32)
Ještěr (2023)
super!
Transformers 3 (2011)
Nevím co si všichni stěžujou na tu "americkost". Logické, že americký režisér a producent nebudou tvořit jinak. Mě to bavilo a to tak že dost. Krom té scény s padajícím mrakodrapem.
Člověk bez osudu (2005)
Pravda, je to delší než by se slušelo a zatímco jsou středové pasáže filmu omílané stále dokola, konec je až příliš uspěchán. Mám taky jisté výhrady k osobnosti Gyuriho (či jak). Jak může být náctiletý kluk takhle otrlý? Naprosto neřešit zatčení policií a takřka skok ze svobody do koncentračního tábora ze dne na den? Jinak teda hudební doprovod od Morriconeho nebyl zrovna význačný na můj vkus, spíš jsem ho nevnímal.