Recenze (28)
Rivalové (2013)
Něco neskutečného...Husina až na prdeli...Epickej movie na vlně bromance =)
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Grandpa you were a hero? No, but I served in a company of heroes...Tato prostá věta mluví za vše, čím ten seriál je...Naprostým žánrovým skvostem a srdeční záležitosti pro zapálené fanoušky tohoto příběhu. Nelze říct víc, je to hold srdcovka =)
Hra o trůny (2011) (seriál)
To je náboženství...Čekání na další nové řady je jako odvykací kůra :D
Nespoutaný Django (2012)
Není čas nato bejt zbytečně a přehnaně cool...Protože teď přichází Django (The D is silent)
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
To co předvádí Steve Buscemi je hodné snad celoživotnímu uznání, smekám před dokonalým hereckým koncertem. Tento seriál se však nesnaží jen příběh odvyprávět a pak skončit, on se vás snaží stáhnout sebou. Ze začátku snad fandíte všem, pak spoustu postav začnete nenávidět a pak ejhle zase všechny z celého srdce zbožňujete. Naprosté ztotožnění z dobou, postavy založeny na skutečnosti, gore scene, erotika a vytříbené dialogy, to je ta pravá barva strejčkova koně. Můžete milovat Scareface, můžete milovat The Godfather, ale lidi musíte uznat, že tohle je jeden z nejlepších dobových seriálů o americkém a celonárodním podsvětí, kde pravidla neurčují politické loutky, ale zločin sám a činy těch pro které je to tvrdý byznys...
Skyfall (2012)
Snad jen jedno...Javier Bardem je spolu s nolanovym Banem jeden z nejlepších a nejcharizmatějších záporáku letošního roku...Prostě kulervoucí!
Prometheus (2012)
Ať si říka kdo chce co chce, já nemám v plánu tuhle scifi pecku srovnávat ani přehnaně kritizovat...Pro mně to byl filmový zážitek...Perfektní zobrazení podstaty androida v podání Fassyho...Viděno, zažito, vryto a to hodně hluboko.
Temný rytíř povstal (2012)
Po tomhle může člověk už v klidu umřít...Protože tohle byl PURE FILM ORGASM
Avengers (2012)
To byla ta nejlepší koupě za poslední rok...Ty dvě kila mně absolutně nemrzí, protože takovouhle parádní akcičku si prostě nechám líbit...Parta Hic jak má bejt...Wuaaa Luxus =)
Jackass 3 (2010)
To je pohodička viď, to je pohoda...Nehoránost, brutus, humáč, fekál, genialita, brilantnost...Pořád stejní a mnou obdijvovaní jackassaci =D Scény s šulinem od Pontiuse mně dostaly :D :D :D