Recenze (500)
Master & Commander: Odvrácená strana světa (2003)
Pozn.: jeden z nejpoutavějších 5.1 zvuků. Ukázka, že dobrý mix udělá dokonalý 3D zvuk i z pěti kanálů. Nejen scéna kolem 10. minuty je neuvěřitelná.
Nit z přízraků (2017)
Ambivalentní charaktery jež k sobě hledají cestu a řeší dilema úlohy matky ve vztahu.
Válka zítřka (2021)
Naprostá zoufalost. Dialogy hloupější být nemohou..
Oppenheimer (2023)
Fenomenální, naprosto bezkonkurenční životopisný film. IMAX formát ždímaný do posledního centimetru, víc takových a klidně ještě za vyšší vstupné.
Barbar (2022)
Cčko
Poslední samuraj (2003)
Absolutně bez nápadu.. solidně zpracovaná tisíckrát viděná šablona. V porovnání s Gejšou, která též zpracovává část japonských dějin, tohle hraje třetí housle.
Spider-Man: Paralelní světy (2018)
Takhle by komixovky měly vypadat. Plno svěžích tvůrčích nápadů a bez snahy se brát pseudo-vážně.
610 metrů nad zemí (2022)
Klišé střídá klišé. Jen ty výška bylo imponující a správně nepříjemná.
John Wick: Kapitola 4 (2023)
Pokračování v bezduchosti třetího dílu, ve kterém je jen všeho víc. Místy připomíná Revolutions. Čeho je moc toho je příliš.
Galaxy Quest (1999)
Jeden z těch filmů, do kterých se vám nechce, generický název a ještě levnější plakát filmu tomu dává korunu. Nakonec si to pustíte a nepřestáváte se divit, s jakou jistotou je snímek zahraný a natočený. Takovou třešničkou je překvapivá kvalita triků jejichž úroveň hladce překonává Episodu 1.