Recenze (84)
7 trpaslíků (2004)
Po pěti minutách jsem šel zvracet ! Tfuj..
Láska nebeská (2003)
První film s Hugh Grantem, ve kterém je mi sympatický.. Jinak Rowan ATKINSON podal lepší herecký výkon, než spousta jeho kolegů !!
Lost Highway (1997)
Smyčka všech smyček !
Přehlídka děsu (2011)
Nějak nedokážu pochopit, jak se tohle dokázalo dostat mezi nejlepší "horory" roku 2011 ?!
Sunshine (2007)
Dannyho další krásnej film ! Nikdy jsem si nemyslel, že někdo dokáže natočit sci-fi s takovouto tématikou, ale on to zvládnul bez sebemenšího problému. Jenom škoda toho konce, jinak by to bylo za 5* :) No a Chris Evans !!
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Tenhle film musíte cítit. Pro mě zasloužených všech pět Oscarů a ten pro Jacka nejvíc.
Vše, co jste kdy chtěli vědět o cestování v čase (2009)
Dostal jsem přesně to, co jsem chtěl. Pěkný. 75%
500 dní se Summer (2009)
Vztahový film ! Romantická komedie to moc neni.. Ale jinak 100% ! Časová osa tento film posouvá do úplně jiného rozměru. Sice to není tak převratné jako u Mementa, ale to vůbec nevadí :)
Vyměřený čas (2011)
Docela nevyužitý potenciál ! Čtyři hvězdy jen za Olivii Wilde a hrajícího Justina, kterej podstatně lepší než zpívající :)
Lola běží o život (1998)
Je to německej film, hrajou tam samý Němci, viděl sem to v němčině s titulkama, ale i přes to všechno musim uznat, že je to fakt dobrej film ! ;)