Recenze (95)
Ted Lasso (2020) (seriál)
Asi takhle, nejakej fotbal mam totalne na haku, ale Ted Lasso jednoduse is here , is there, is every f***ing where ! :D Zatim asi nejlepsi produkce od Apple.
Země na scestí (2019)
Slibuju, ze az nekdy od nekoho uslysim neco o americky k******e tak ho prinutim sledovat dve hodiny tyhle neuveritelny slataniny, uznam, ze ale obcas zabavny. Asi nejvic to vystihl jeden headline z webu: Why has Netflix released $700 mil blockbuster and nobody cared?
Star Trek: Discovery - Bratr (2019) (epizoda)
Rozjezd sezony dve zacal hodne slibne, nemuzu si pomoct , mozna takhle meli zacit uz v sezone jedna. Uvodni sekvence prvniho dilu nove sezony je primo ukazkovym priklad posunu od prevazne akcniho vyzneni k budovani charakteru postav, ktery je Star Treku tolik vlastni. K tomu jeste ta linka s neznamem, ktere se bude objevovat a fanouskovske srdce muze vesele plesat.
Dark (2017) (seriál)
Prisernej gulas, tohle snad vubec nemelo showrunnera. A ono to ma ambice pokracovat. Uff.Nejsou tri hvezdy az moc?
Údolí ticha (2016) (seriál)
Tohle jako spickova HBO Romania produkce vubec nevypada, plytky dej, nesmyslne jednani postav, diry ve scenari neprehlednutelne, tezka, pretezka nuda.
The EE British Academy Film Awards 2016 (2016) (pořad)
Žádné zásadní překvapení se nekonalo, Stephen Fry jako vždy s vtipným komentářem. Výborná Rebel Wilson a její projev na téma (nejen) genderové diversity :-)
Městečko Pines (2015) (seriál)
Boha je to uplne strasne, pekelne moc deravy, horsi jak pastafarianuv cednik, ale je to zabava. 1.sezona: 60%
Takoví normální Američané (2013) (seriál)
1.sezona 100%; 2.sezona 80%3.sezona 80%
Fargo (2014) (seriál)
Tolik dejovych berlicek zakonite vedoucich k diram ve scenari se nedalo prehlednout, ale celkove to byla zabava. Jen jsem z toho nebyl tolik ustrelenej.1.sezona.90%
Orange Is the New Black (2013) (seriál)
1.sezona: 90%; 2.sezona: 90%