Poslední recenze (1 742)
Argylle: Tajný agent (2024)
Matthew, co si to provedl? Co jsi udělal se svou kariérou? A proč s sebou dolů táhneš oba Samíky a Henriho? Co ti kdo udělal, žes to všechno takto zahodil?
Zimní prázdniny (2023)
Ústřednímu triu to neskutečně šlape a Giamatti si měl dle mého názoru Oscara odnést spíše, než Cillian. Ale co už.
Její tělo (2023)
Je až k nevíře, jak paní Císařovská dokázala zahodit potenciál tohoto filmu. Přitom herecké výkony a celkový námět je velice obstojný, film ale padá na samotných produkčních a režisérských (ne)kvalitách. Některé chyby jsou opravdu ubohé a byly by přehnané i na studentský film. Např. scéna, kdy režisér nemůže natáčet film, protože leje jak z konve je vyobrazená herci v mokrých pláštěnkách a zvukem deště. Venku ovšem reálně neprší a situace působí více než komicky. Když Natálka nakupuje v místním COOPu v roce 1996 produkty, které reálně přišly na trh v roce 2020 je také více než úsměvné. A podobnými příklady bych mohl ještě nějakou chvíli pokračovat. Za samotnou urážku také považuji release verze 18+, která je obohacená asi o 2 sekundy tvrdého porna. To je opravdu jen sprosté ždímání peněz.