Recenze (25)
Světla pasáže (2007) (seriál)
Odpad, odpad, odpad, nic jiného tu není a proč ? Nejsou tu scény plné mrtvol, krve, zabíjení nebo postelových scén. To už si nikdo neužije klidného seriálu a hned tu píše odpad. Myslím, že po detektivce zvané televizní noviny je to dobrá oddechovka a koukat se dá na to v klidu.
Něžné vlny (2013)
Odpočinkový, klidný filmeček na pohodu. Nevím proč všichni hledají flmy kde je krev, sex a nutná pozornost. Film je fajn na uvolnění. Herecky zvládnutelný a herecky dobře obsazený,
Upíří deníky (2009) (seriál)
Seriál který mohou sledovat všechny věkové kategorie. Těším se na nové díly.
Hasta la vista! (2011)
Pět hvězdiček je oprávněných. Jednoduchý příběh zcela pravděpodobný. Tak jaký je život postižených, at už na vozíku nebo jinak. Smích,strach, slzy tak jak v reálném životě.
Tajný projekt (2011) (TV film)
Nuda, žádné napětí po dlouhé době musím dát jen dvě hvězdičky. Vždy se snažím najít ve filmu aspon něco co mě zaujme , tento film je .... no ani nevím jak to popsat.
Láska je láska (2012)
Úsměv-smutek , zdraví - nemoc, slzy- štěstí.....podařená věc
Osudové léto 2 (2011)
Oddychovka, příjemný příběh a nádherné prostředí
Ďáblova ruka (2011)
Škoda,škoda, dobré herecké obsazení, ale film nic.
Intimní past (2011)
Jeffrey Dean Morgan, Hilary Swank- dobří herci v průměrném filmu, běhěm tohoto thrilleru mě více zajímalo naše štěně. Začátek dobrý, ale postupem se to nějak táhne.
Tanec s vášní: Rozbal to! (2008)
U tanečních filmů většinou hodnotím tanec, jelikož děj bývá velmi často stejný nebo podobný. Tento film mě bavil od začátku nejen obsazením , ale i dějem a tancem.