Poslední recenze (14)
Sedm psychopatů (2012)
Dobrá práce. Prostě můžu snímky plný ujetejch postav, akcí, dialogů i monologů, který navíc nijak extra neřeší rating přístupnosti a nebojí se přitlačit na pilu. Sam Rockwell se v tomhle snímku prezentuje ve skvělé formě, o pánech Walkenovi a Harrelsonovi ani netřeba mluvit, to byla liga.
Afrika (2013) (seriál)
Neskutečná podívaná!!! Člověk na dost BBC dokumentů kouká a vždy si říká, že lepší záběry už snad neuvidí.. A pak vyleze další série, brada jde zas dolů a nad tím co vidí, se doslova rozplývá... Jsem zvědav, co takový technologický fofr nabídne za několik let..
Country Club: První směna (2009)
Parádní. Narazil jsem na to náhodou v bedně bez jakéhokoliv očekávání a nakonec jsem se vysmál jako u žádnýho snímku dlouho ne.. Super kraťas!