Recenze (26)
Česko hledá SuperStar (2004) (pořad)
První řada ušla. Bylo to něco nového, neokoukaného a hlavně z ní vzešla jediná superstar v tom pravém smyslu slova A. Langerová. S každou další řadou (už ani nevim kolik jich bylo) šla kvalita dolu, člověk už prostě věděl co se bude dít. Tři hvězdy dávám hlavně za castingy a divadlo, finále pak to bylo už jen nekonečně nudné čekání na vítěze.
Kajínek (2010)
Dobrá kriminálka. Jen škoda, že jsem si celou dobu říkal: "Moment tohle mi něco připomíná." Kdybych nikdy neviděl Sametový vrahy tak bych šel na čytři *.
Pohádky z mechu a kapradí (1968) (seriál)
Když slyším úvodní znělku tak cestuju časem. Vlhnou mi z toho oči, když si vzpomenu na tu krásnou dobu kdy jsem seděl před televizí v pyžamu, před sebou krupicovou kaši..... Mimochodem tu kaši mám s večerníčky neoddělitelně spojenou.
Herkules (1995) (seriál)
Je to problém. Nedávno jsem si koupil dvd Herkules a Minotaurovo bludiště. Pustím a po chvíli si říkam...co je to za kravinu? Tohle mě vážně dřív bavilo? Opověď zní ANO bavilo. V 96 roce mě nezajímaly historické realie, hodnověrnost a další podobné záležitosti.
Popelka (1969) (TV film)
Na této verzi Popelky mi v paměti nejvíce utkvěly scény s bardem Třískou. Jen kolovrátku zpívej má výbronej text a skvělý podání. Byly doby kdy jsem si ji pouštěl každý den. Největší mínus je totalně asexualní princ. Kdyby Popelka na konci zdrhla s Třískou nikdo by se tomu nemohl divit :)
Pokémon (1997) (seriál)
Jako doplněk výborné hry je to celkem obstojné. Prvních pár dílů bylo celkem fajn, bylo to něco nového. Pak se schéma víceméně opakovalo. Kdyby se většina z těch tvrdých kritiků vrátila zpět a hodnotila očima tehdejšíma, 4-5 hvězdičkovým hodnocením by se to tu jen hemžilo. Geniální nápad , který odstartoval vlnu šílenství po celém světě. Co se týče hodnocení je to typycké follow the leader syndrom.