Recenze (42)
Angry Birds ve filmu (2016)
Takový průměrný animák s většinou dobrými vtípky. 60%
Prvních 100 - Nevermore (2016) (epizoda)
No co dodat, prostě díl od dílu lepší a pokaždé jsem čím dál tím víc přesvědčenej, že výběr herců je opravdu hodně dobrý.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Původní filmy jsem zatím neviděl, ale pilot seriálu opravdu skvělej! Jestli takhle budou pokračovat i další díly, tak tam těch 5* bude. Je to zábavné, s prvky hororu, efekty uchazející, zatím si není na co stěžovat a snad ani nebude.
The Whispers (2015) (seriál)
Tento seriál mě hodně překvapil. Zajímavý námět i provedení - ani jeden díl nenudil. 90%
San Andreas (2015)
Tento film nepřináší nic nového, efekty jsou rozporuplné - někdy jsou na vyoské úrovni (např. hroutící se město), někdy na hodně nízkorozpočtové ( např. začátek s autem). Hodně věcí tam bylo tlačeno na sílu - pád mrakodrapu při záchraně manželky, kontejnery atd., bylo tam toho fest. Jako celek film nepůsobí špatně, ale ani nějak nezaujme. Potěšila i přítomnost některých herců ze seriálů (Wayward Pines, Arrow). = 60%
The Far Cry Experience (2012) (seriál)
Tohlensto se Ubisoftu opravdu povedlo. Škoda, že webepizody neudělali i pro Far Cry 4. Všechny díly s českými titulky: http://far-cry.cz/far-cry-experience-ceske-titulky-a-achievement-say-hi-to-the-internet/
Avengers: Age of Ultron (2015)
Tak druzí Avengers se povedli velice dobře. Dojem tomu filmu akorát zkazil jiný dabing některých postav a to, že ten film byl hodně zkratkovitý. Prostě jednou jsou tam, pak zase tam, pak je tam scéna s Thorem a nějakou jeskyní, ale jak to našel? A v takovémto stylu se velče celej film. Rozhodně by mu tedy dalších 60 minut vůbec neuškodilo, spíše prospělo. Kdo sleduje Agents of SHIELD, tak ví, jak přišli na polohu toho žezla. Ultron ztvárněný skvěle, ale větší robohlas by mu seděl víc a taky z něho nemuseli udělat hračku, kterou tak lehce přemůžou, Ultron jim měl dát zabrat a oni ho tu odrovnají po pár minutách boje!!!. Thanos na konci potěšil! Teď už jenom čekat 3, resp. 4 roky na další Avengers na finální bitvu proti Thánosovi, což mě docela zajímá, jelikož s těmi kameny je to defakto nepřemožitelný Bůh. Komixy raději číst nebudu, chci se nechat překvapit. A jelikož to (tento příspěvek) stejně nikdo nečte, tak ještě musím dodat, že smrt Quicksilvera zamrzela a uvítal bych, kdyby ho oživili jako Coulsona, ale to se nestane, což je docela škoda, ta postava měla velký potenciál. A taky škoda, že Hulk nakonec neodletěl (nebyl vyhoštěn) do vesmíru. 90%
Kingsman: Tajná služba (2014)
Skvělá kamera, akce, vtip, krev aneb jak jeden ve filmu řekl "This was fucking awesome" 100%
Pozůstalí (2014) (seriál)
Ten seriál je prostě divný, dá se říct, že se v něm nic neděje, i když se tam pořád něco děje. 3* jsou málo, 4 moc, ale jelikož mě ten seriál nenudil, tak dám ty 4*.
Želvy Ninja (2014)
Slušná oddychovka, která pobaví. Dabing nebyl nejhorší, 85%