Oblíbené filmy (10)
Sherlock Holmes (2009)
Avatar (2009)
Já, robot (2004)
Návrat do budoucnosti (1985)
Iron Man (2008)
Paralelní světy (2012)
Transformers (2007)
Temný rytíř (2008)
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Legendy říkaly, že toto je nejlepší MARVELovka vůbec a byla to pravda. Příběh, zpracování, myšlenka super. Humoru v tomto filmu sice moc není, spíše žáden, ale na druhou stranu by spíše kazil atmosféru filmu. Osobně se mi líbí, jakým směrem se MARVEL od IM 3 vydává (temnější, vážnější podání příběhu, takové, nevím jakým slovem to vyjádřit slovo "reálnější", aby v tom byly i prvky sci-fi, prostě kdo viděl, tak chápe).
Strážci Galaxie (2014)
Prostě pecka film, vtipy, efekty. Groot! Dávám čistých 100%! PS: Českej dabing je povedenej.