Poslední recenze (16)
Aladin (2019)
velké překvapení, i když jsem zastáncem kreslených pohádek, tak z aladina mám příjemný pocit, super zážitek, můžu jen doporučit
Avengers: Endgame (2019)
Na začátek bylo to epické a v určitých chvílích nečekané hlavně úmrtí jedné postavy, měl jsem ji docela rád. Thanos byl fakt ultimátní postava co všchno vydržel bylo vůči Avengerům až nefér úplně jsem je litoval. SPOILER!!! Podle mě musel vzniknout paradox když ta postava zustala v minulosti, protože nevěřímže by tam nikoho neovlivnil konkrétně jednu osobu, kterou si určitě vzal, každopádně jsem zvědavej jak někdo to cestování časem vysvětlí a ještě by mě zajímalo jak může osoba z budoucnosti přežít když zabije sebe z minulosti
Bumblebee (2018)
takže co jsem nepochopil je, že BB přiletěl na zemi v 80-tých letech, když v T5 říkali že byl ve 2.světové, pak jak byli na Cybertronu byli už transformovaní do auto módu, přitom v jedničce když přišli na Zem měli neurčitý humanoidní tvar a až poté co si oskenovali auta mohli se měnit na auta. Jinak boj na Cybertronu nic moc, asi nejslabší díl z Universa. 50%