Recenze (197)
The Collection (2012)
No... Nemělo to takové nepříjemné grády jako jednička, tu tenhle kousek rozhodně nepřekonal, nicméně pořád to docela jde. 60%
Tower Block (2012)
Jack O'Connell celej Cook.:) Docela solidní survival.
Mazel (2012)
Pěkné dánské drama..
Profesor v ringu (2012)
V určitých momentech docela zábava.
96 hodin: Odplata (2012)
Takový skok dolů jsem nečekal. Na jedničku to absolutně nedosahuje. Dalo se na to podívat, ale skutek utek. Jestli se bude nedej bože schylovat i ke trojce, tak...Good Luck!
Máme rádi velryby (2012)
Nádhera! 61%? No tak lidičky... Kdykoliv se podívám na film o zvířatech, a jelikož je bezmezně miluji, dávám plný počet!
Talisman (2012)
No nevím, určité věci předvídatelné rozhodně nebyli. Je to na můj vkus až moc přeslazené, ale proč ne..
Znovuzrozený (2011)
Ještě že to Jon Foo přežil, aby mohl ze všech padouchů vymlátit duši. Na špičku to opravdu nemá (viz sniper18 v diskuzi), ale na druhou stranu je to hodně podobné filmům kde zase vládne Tony Jaa. Lámání kostí, bitky v malém prostoru, a tvrdé lokty. Choreografie je na úrovni, hudba obstojná, ale dle mého názoru je to hodně děravé. Přiznám se, myslel jsem si, že mě tento bojový nářez oslní, ale aby se tak stalo by to chtělo více soubojů, ale to je věc názoru. Jon Foo není žádné tintítko a přikláním se k lepším třem hvězdičkám, nuda to určitě není.
Sinister (2012)
Něco do sebe to má, ale jak už tady bylo psáno, tohle už tu všechno bylo. Atmosféra byla dobrá, ale nemohl jsem se do toho dostat, protože nic překvapivého mě nečekalo, krom výborného hudebního podkresu.
The Giant Mechanical Man (2012)
Ze života a prostě chytne za srdce. S úsměvem a slzou v oku jsem se dodíval na krásný film, který mnohé možná neosloví, ale mě rozhodně ano.