Recenze (133)
Příchozí (2016)
Radoby umelecka zalezitosti, ktera tim zakryva to, ze je to deravy jak reseto a v podstate o nicem.
Kámoš (2006)
Wtf... Nuda pro hipstery... :)
Filosofové (2013)
Prvni polovina dobry. Druha polovina, no... neco tak zamrdane zmrvenyho sem nezazil... blleeeeee. fuuuuj....
Americký sniper (2014)
Propagantisticka nekonecna predvidatelna pateticka patrioticka nuda...brrrrrr...
Birdman (2014)
Nekonecna radobyintelektualni masturbace...
Nebezpečná metoda (2011)
Argentinska telenovela pro radobyintelektualy...
Labyrint: Útěk (2014)
Zabavne, ale pointa je skutecne ponekud idioticka :)
Automata (2014)
Nečekaně dobrý pscyhologicky-filosofický drama, žádnou akci tady nečekejte, o to tu nejde ;)
Transformers: Zánik (2014)
3 hodiny naprosté nudy...
VALL-I (2008)
Jednoznačně nejlepší animák v historii, zabavnej, poučnej, romantickej, a plnej tolika napadů, že na to člověk může kouknout 10x a pokaždé si všimne něčeho novýho (a to já na filmy fakt koukám max jednou).