Recenze (108)
Scary Movie 5 (2013)
"FUCK ME IM FAMOUS" Dirt Nasty. We should stop smoking this shit.
Lesní duch (2013)
Myslím, že po tom všetkom čím si Mia v tom lese prešla, si opäť doma šľahne do káblu a môžu urobiť pokračovanie Evil Trainspotting.
Jako za starejch časů (2012)
Suché ako holka čo ta nechce.
Vedlejší účinky (2013)
Čakal som, že sa dozviem sides Testosterone Replacement Therapy a nič.
Temný rytíř povstal (2012)
Hansa Zimmera si objednávam na narodky!
Kopačky (2008)
Vtedy ešte pre mňa neznámy Jason Segel a dobre známe rajdy Mila Kunis a Kristen Bell vo mne nechali príjemnú stopu dobrej romantickej, nie až tak moc komerčnej komédie.
Vetřelci (1986)
4*, akože dobrý thriller, ale v zrovnaní s perfektnou jednotkou až moc prehnané a hlavne zbytočné pokračovanie. Nejako mi tie Cameronove filmy nesedia.
Bláznivá střela (1988)
Dostal som presne, čo od dobrej komédie očakávam. Takže spokojnosť.
Kokain (2001)
Životopisný príbeh na štýl "from zero to hero", ku tomu drogová tématika a boom...vznikla kombinácia, ktorá ma prilepila na gauč a vychutnával som si tento film ako keby som bol ja George Jung. Záživné, zaslúžené miesto v Top 10.
Agent Cody Banks (2003)
Agent Cocky Bangs