Recenze (108)
Já, mé druhé já a Irena (2000)
Tomuto sa hovorí komédia, asi top ohľadom počtu krát čo som sa zasmial.
Forrest Gump (1994)
Aj ten najmenší filmový fanúšik pozná Forrest Gumpa. Jediné vysvetlenie, pre tých, ktorí tomuto filmu nedali 5* je asi len, že chcú byť zaujímavý.
Cable Guy (1996)
Sú filmy, ktoré nezachránia ani tí najlepší hercov. Tretia hviezdička je za Jimov performance k pesničke Somebody to love.
Svět podle Lelanda (2003)
Super vyzobrazenie, že nie všetko musí mať svoje "Prečo?"
Strach a hnus v Las Vegas (1998)
Riadne psycho. Ak si to niekedy pozriem druhý krát, určite nie s čistou mysľou.
Hranice života (2005)
Myslím, že veľkou výhodou Stay je jeho dĺžka, proste nič tam nebolo navyše. Film mal grády a herci už len prilievali olej do kotla s názvom Výborné.
Mulholland Drive (2001)
Asi "naj" čo sa týka nechápavosti pri záverečných titulkoch.
Mrtvý sníh (2009)
Zo začiatku som si myslel, že toto je príšerný horror, ale časom mi prišlo, že jeho tvorcovia ho asi nebrali seriózne, tak ani ja, a zrazu som sa začal baviť. Až blbo zábavné.
Drive (2011)
Niekomu v Drive možno chýba viac akcie ale ja som v ňom našiel všetko čo očakávam od filmu. Vo Full HD a s 5,1 zvukom naozajstná radosť v podobe 101 minút.
Záhada Blair Witch (1999)
Čakal som viac, ale aj tak som sa bál. Dúfam, že toto je prvý film pri ktorom bol použitý pohľad z prvej osoby lebo inak nevidím dôvod na označenie snímku ako kultový.